viernes, 11 de diciembre de 2020

El meu esport alternatiu

El esport alternatiu que jo he triat és el bottlebol. El material necessari per dur a terme aquest esport és una garrafa d'aigua reutilitzada i amb la part inferior tallada i una pilota construida amb paper i globus. El esport consisteix en que per equips (és un esport cooperatiu-competitiu), en un espai de joc limitat i dividit en dos camps, es treballara l'habilitat de llançament, (al llançar la pilota desde l'interior de la garrafa) de colpeig (al coplear la pilota amb la garrafa) i de recepció (al pebre la pilota amb la part oberta de la garrafa). 

El que m'ha motivar a triar aquest esport és que, a les practiques de l'any passat el avig descobrir gràcies al meu tutor al col·legi i vaig tindre l'oportunitat de vore'l i possar-lo en pràctica amb els alumnes. Al observar-lo vaig comprobar que tenia unes característiques molt bones per a l'època en la que ens trobem. 

En primer lloc, és un esport al que no hi ha contacte i hi ha distancia entre els participants, per que estariem complint amb la normativa del COVID-19.  

En segon lloc, el joc és du a terme amb materials reciclats, pel que estarem ajudant al medi ambient I ensenyant I concienciant als alumnes sobre aquest problema. 

Finalment, a l'hora de la pràctica, és un joc al que pot jugar tot el món i a més, resulta molt divertit per a tots. 

A continuació, vos proporcione una infografia amb la informació més destacada d'aquest esport. 

INFOGRAFÍA


Per finalitzar, aquest enllaç porta a un video que explica tot sobre el bottlebol. Espere que vos parega interesant i vos ajude a comprendre aquest esport. 

Linkhttps://www.youtube.com/watch?v=Q8WfQ-cKosA. 




2 comentarios:

  1. Aqueta estrada m’ha resultat molt interessant. El Bottlebol no sols és un esport alternatiu on l’alumnat parteix de la mateixa nivell, sinó que també en aquest aprenen i es consciencien sobre la importància del reciclatge. El vídeo il·lustratiu que es troba al final és molt útil i ha estat un encert col·locar-lo.
    D’altra banda, no he pogut obrir la infografia i llegir-la detingudament; pot ser siga un problema del meu ordinador o no ... 

    La nota que li fique a aquesta entrada és d’un 8 per algunes xicotetes faltes d’ortografia que he pogut observar. Bon treball!!

    ResponderEliminar
  2. Es tracta d'una entrada que ofereix un bon recurs en temps de COVID. No coneixia el bottleball. A més, com bé ha remarcat Laura, fomenta el valor del reciclatge i l'interés per aquest, amb la qual cosa, es doble el benefici.
    Al igual que Laura, he tingut algunes dificultats per poder llegir la infografia que Joaquin ha adjuntat, però amb el vídeo m'ha quedat prou clar allò més esencial.

    És una bona entrada, i, com bé he dit, ens proporciona un molt bon recurs, i més ara que s'acosta el temps de pràctiques. La nota que li otorgue és un 8,5.

    ResponderEliminar